Verkiezingsprogramma 2014 - 2018: Investeren in de toekomst

De Helmondse VVD presenteert u hierbij het verkiezingsprogramma
2014-2018: verkiezingsprogramma 2014-2018INVESTEREN IN DE TOEKOMST. In deze tijd van financiële crisis en hoge werkeloosheid wil de VVD zoveel mogelijk investeren. De blik moet op de toekomst, de enige manier om als inwoners en gemeente weer verder te komen.

De VVD Helmond heeft daarbij enkele speerpunten gekozen:

• Inzetten op werk, ook door nauwere samenwerking tussen onderwijs, ondernemers en overheid en een aantrekkelijk ondernemersklimaat
  • Inzetten op een tolerante samenleving waarin iedereen meedoet, en waarbinnen degenen die de openbare orde en veiligheid verstoren hard worden aangepakt
  • Inzetten op Helmond als centrumstad
  • Inzetten op meer commerciële initiatieven voor cultuur, maar ook op sport en recreatie
  • Investeren in goede infrastructuur, voor de bereikbaarheid van de stad
  • Inzetten op een kwalitatief, integer en daadkrachtig bestuur, met een slanke ambtelijke organisatie die samenwerking zoekt in de regio.

Met deze speerpunten brengen wij Helmond en de Helmonders verder gereed voor de toekomst.

Wij hopen als VVD Helmond wederom op uw steun te mogen rekenen zodat de VVD-ers in de gemeenteraad deze speerpunten waar kunnen maken en dat er opnieuw een daadkrachtige VVD-wethouder mag komen om deze speerpunten ook in het college van burgemeester en wethouders op de agenda te zetten en te houden.

Rob de Greef
Voorzitter VVD Helmond

Lees en download het volledige programma in de bijlage.