Kiezers bedankt!

Beste kiezers,

Allereerst wil de Helmondse VVD u hartelijk bedanken  voor uw stem op 19 maart jl.
Gezien de landelijke ontwikkelingen zijn wij blij dat VVD Helmond haar  5 zetels heeft weten te behouden voor de gemeenteraad.

Maar eerlijk is eerlijk, als je mee doet aan de verkiezingen, dan wil je,na vier jaar hard werken, toch eigenlijk wel een zetel  meer.  Dát is ons helaas niet gelukt!

Aan alle inspanningen heeft het echter niet gelegen. We hebben de afgelopen maanden intensief campagne gevoerd in de verschillende wijken. Ook  hebben we  veel bedrijven en instellingen bezocht om op te halen wat er zoal leeft zodat we daar in ons verkiezingsprogramma aandacht aan konden geven.  Daarnaast hebben we meegedaan aan alle debatten in de stad.

Tevens hebben we een aantal acties georganiseerd in de stad zoals op de markt, de Cacaofabriek  en op 18 maart de stationsactie. Op alle vier stations stonden VVD-ers vanaf 6 uur met peperkoek om de werkende, lerende, zorgende en reizende Helmonders iets lekkers aan te bieden.

Maandag 17 maart hebben we de nieuwe staatssecretaris Eric Wiebes ontvangen in Helmond. Helmondse ondernemers gingen met hem in gesprek over het fiscale en financiële beleid van de regering.  Hij maakt een zeer positieve, open  indruk op de gasten! Een duidelijk verhaal!

En uiteraard hebben wij weer zeer intensief gebruik gemaakt van Social Media.

Het campagneteam heeft met veel energie, plezier en inzet gewerkt aan de campagne! Dank daarvoor!

De komende vier jaar gaan we wederom  aan de slag met een mooi team.
De nieuwe fractie bestaat uit Yvonne van Mierlo, Ellen Niessen, Cor van de Burgt, Mygell  Isselt, Joshua Mollmann. Mochten wij in de coalitie komen dan komt Serge van de Brug ook weer in de raad.  De gesprekken hierover lopen nog.

Ook de komende vier blijven wij met u in contact  via bezoeken , wijkacties, bijeenkomsten en social media . Er komt weer een mooi programma waar we u allen hopen te ontmoeten.
Maar wij zouden het nog  leuker vinden als U ons team komt versterken. Heeft u interesse om een bijdrage te leveren aan de Helmondse VVD  laat het dan weten dan maken wij op korte termijn een afspraak met u.

Met vriendelijke groet

Yvonne Van Mierlo