Gedeputeerde Pauli bezoekt zes Brabantse gemeenten

Gedeputeerde van Economische Zaken en Bestuur en VVD-lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen de heer Bert Pauli heeft vandaag samen met de Helmondse kandidaat Jeanne Janssen zes Brabantse gemeenten: Asten, Someren, Helmond, Gemert-Bakel, Deurne en Laarbeek bezocht.

HET PROGRAMMA ZAG ER ALS VOLGT UIT:

Van 8:45 tot 10:15 uur was de heer Pauli in Asten. Hier bezocht hij onder meer het Klok en Peelmuseum, genomineerd als een van de leukste uitjes van Brabant. Dit heeft sterke raakvlakken met Pauli’s portefeuille, met daarin toerisme en recreatie, een belangrijk speerpunt van zijn beleid.

Vervolgens werd het programma voortgezet in Someren en Helmond, waar diverse bedrijfsbezoeken op de planning stonden. Hier bezocht men om 12.30 uur de Janssen-Fritsen Group waarna het gezelschap om 15:00 uur vriendelijk werd ontvangen in Gemert-Bakel voor een rondleiding bij het Boerenbondmuseum.

Om 16.30 uur werd de gemeente Deurne aangedaan. Hier bezocht de heer Pauli samen met wethouder Schlösser Stichting "De Droom" en vervolgens de woon- en servicezone Liessel en ouderenvoorziening ‘Ons Plekske’.

De dag werd afgesloten in Laarbeek, waar vanaf 19:00 uur alle zes de Peelgemeentes samenkwamen. De regiovoorzitter en Waterschapkandidaat Tim Rooijakkers hadden verschillende stellingen uitgewerkt die werden besproken met de aanwezige raadsleden en voorzitters. Al met al kan gezegd worden dat de heer Pauli en het gehele gezelschap een goed beeld hebben gekregen van de Peelregio.