Historisch resultaat VVD Helmond

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 behaalde onze partij een historisch uitslag.

De VVD Helmond is dan ook zeer trots op het behaalde resultaat. Onze partij scoorde bij de gemeenteraadsverkiezingen nog nooit zo hoog! Daarbij kreeg onze nieuwe lijstrekker Theo Manders ook nog eens de meeste stemmen van alle kandidaat-raadsleden (2081). Het was ongemeend spannend want
het verschil met de uiteindelijk nummer 1 GroenLinks bleek slechts iets meer dan 100 stemmen. Wij willen alle vrijwilligers, de kandidaat raadsleden en natuurlijk onze campagneleider Thijs Willems enorm bedanken voor de getoonde inzet. Want zoals ons verkiezingsprogramma al aangaf, "sterker verder kun je alleen samen'.

De nieuwe fractie ziet er voorlopig als volgt uit. Achter de namen het aantal behaalde (voorkeurs)stemmen.
Kan een afbeelding zijn van de tekst 'LIJST 4 VVD ยท1. Manders, T.C.P.M. (Theo) 2081 2. Willems Kardol J.C. (Joyce) 877 3. Janssen Jansen, A.C.G.M. (Jeanne) 299 4. Koolen, R.W. (Rick) 298* 5. van de Brug, S.J.P.H.A. (Serge) 214 de Greef, R.J.M.H. (Rob) 133 Gemeente Helmond'